miercuri, 12 august 2009 | By: Andrew

Trecut banal

Imi amintesc din cand in cand
Cateva chipuri ce-mi par ciudate,
Desi mi-s cunoscute plang
Caci le iubeam in parte...

Si plang de-mi amintesc intentionat
De albiile largi, adanci
Lasate-n sufletu-mi cicatrizat
De lacrimile ce m-au durut atunci.

Dar ce mai pot sa fac 
Cand toate au trecut
Stau, lacrimile tac
Caci stiu ca tot eu am pierdut.

Caci eu pierdeam cand ma gaseam 
Pierdut in alte randuri,
Iar lacrimile imi spuneau
Sa nu mai stau pe ganduri...

Eu am pierdut cand rataceam
Prin cartea altcuiva,
Dar in final eu ma trezeam
Si-mi certam lacrima...

Am pierdut cand am cerut
Ce nu se cuvenea,
Desi-n adanc de suflet am stiut
Ca nu se merita.

Dar am cerut si am luptat,
Si nu doar pentru mine,
Insa am sfarsit plangand uitat
De toate si de tine...

Toate m-i le amintesc
Cand adorm intr-un final
Si toate inca ma ranesc
Desi e un trecut banal...

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu