joi, 8 ianuarie 2009 | By: Andrew

Incepem...? :)

Salutare tuturor!

Cu siguranta acum ar trebui sa fac cu totul altceva decat sa incep un blog! Sunt atatea sarcini de indeplinit pentru "minunatul" loc in care merg zilnic si am atatea pe cap incat inceperea unui blog este ultimul lucru la care m-as fi gandit! Dar iata ca incerc...ce-o mai fi! ;))

Nu va entuziasmati prea tare! Nu am de gand sa va plictisesc cu impresii de pe unde am fost sau ce am facut...nu am de gand sa va anunt cu privire la noutati de orice fel...ci pur si simplu am sa postez ceva la care astazi tooooaaaata lumea se pricepe: versuri! Nu o fac spre lauda mea, ci la sugestia unora! Asa ca am sa scot carnetul de notite de sub negura timpului, am sa dau la oparte praful gandurilor inutile si am sa incerc sa lipesc unele randuri de acolo...aici, pe blogul meu!

Bineinteles, astept parerile dumneavoastra cu privire la tot ce scriu! Si...nu ma judecati prea aspru! E doar un inceput pentru mine... asa ca probabil se vor strecura greseli si alte inconveniente in ceea ce fac! Astept sugestii si sfaturi!  :)  Have fun! 

2 comentarii:

Anonim spunea...

Ma bucur ca te-ai hotarat, in sfarsit sa faci acest blog!

Anonim spunea...

am citit toate poeziile tale.....sunt frumoase....ma bucur ca ne incanti si pe noi k creatiile tale....astept noi poezii

Trimiteți un comentariu