miercuri, 12 august 2009 | By: Andrew

180

Trecutu-mi da tarcoale,
Prezentul nu m-ajuta,
Ma vad un coate goale
Tragand sperante din punga...

Rad in vant
Si toti pot sa m-auda,
Insa plang in gand,
Lacrimi reci sufletu-mi uda.

Cand stiu ca tot ce-a fost
A fost mai sus decat ce meritam,
Dar m-am intors si am ramas
In toate ce eram,

Cand stiu ca n-am luat aminte
La tot ce s-antamplat mai rau,
Acum raman fara cuvinte 
Cand nu-i bine-n drumul meu.

Mi-e greu sa mai ridic
Din colturile gurii,
Caci greutati inving
Si deschid fereastra urii.

Mi-e greu sa mai raspund cu "bine"
La intrebarea "Ce mai faci?"
Caci stiu, ma mint pe mine,
Lor nu le pasa, nu le placi.

Ma vad din nou
In zeci de cioburi m-oglindesc
Si vad un gol,
Un gol ce-ncep ca sa-l urasc.

Dar toate trec
Asa cum s-antamplat mereu,
La randu-mi am sa plec
si toti uitavor ce-am fost eu.

La randu-mi am sa cad
In somnul in care cad toti,
Si poate am sa scap,
Pate-i mai bine printre morti.

Dar pan-atunci am sa traiesc
Lovit mereu de alte vise,
De sunt cazut, am sa iubesc
Spre alte usi deschise.

Am sa transform 
"Fara de rost" in "foarte bun"
Si-am sa-mi omor
Necazurile-n scrum...

Am sa alung momentele
In care de atata frica
Nu puteam inchide pleoapele
Caci toate se despica.

Am sa pasesc pe drum 
Chiar daca nu mai vad in fata
Si am sa cred tot ce imi spun
Chiar de vorbesc prin ceata...

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu