miercuri, 12 august 2009 | By: Andrew

Ochii tai

Am incercat sa inteleg
Ce spun adesea ochii tai,
Insa adanci, inchisi ca un intreg,
Nu-i poti patrunde nici de vrei.

Am dorit sa pot patrunde
Trista ta privire,
Insa m-am lasat purtat de unde
Si-am inghetat de prea multa uimire.

Am pus deoparte gandul meu si tocul
Si am ramas ca in oglinda,
Stand neclintit, gasit-am locul
Din care focuri stau sa se aprinda.

In ochii tai o lume sta sa cada,
O alta de se naste ca si noua,
Nu-i de mirare ca privirea-ti calda
Nu lasa-n urma decat picaturi de roua.

In ochii tai te vad pe dinauntru,
Si nu pot sa ma misc sau sa vorbesc,
Spuneam ca eu cunosc si stiu trecutul,
Si am crezut ca eu stiu sa iubesc...

Dar rusinat intorc privirea
Si stau cu capul in pamant,
Caci ochii tai imi stiu gandirea,
Si stiu, de ii privesc, ce simt...

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu