miercuri, 23 decembrie 2009 | By: Andrew

Masti si umbre

Acum te pot vedea, dincolo de masca...
Saraca, goala, incolora fara rost,
Ca un paianjen care coase-o plasa
Si-apoi e rupta-n vant de parca nici n-a fost.

Iti ascundeai cuvintele in intuneric,
In spatele umbrelor de ceara si mister,
Iar eu, deschis, orbit si euforic,
Stateam nedumerit si nestiind ce sa mai cred.

Si mi-au trecut in fuga peste suflet
Atatea vorbe fara temelii in fapt,
Tot ce-au lasat e un ecou de strigat,
Si-un pumn de lacrimi dupa ce-ai plecat.

Si toate-au fost! asa imi spun mereu,
Acum astept doar ziua cand vei disparea din mine,
Caci tot ce-a fost, s-a intamplat pentru ca eu
Am vrut sa te iubesc numai pe tine...

Acum te vad...dincolo de masti si umbre
Si parca te-nteleg mai bine daca taci,
Caci n-am sa las o amagire sumbra
Sa ma destrame-n van, chiar daca-mi placi.

1 comentarii:

Personale spunea...

Ce ciudat, daca tace o intelegi mai bine... chiar dupa masti si umbre...

Trimiteți un comentariu