luni, 18 ianuarie 2010 | By: Andrew

Ce vrei s-auzi?

Ce vrei s-auzi?
O tragica poveste'n care
Inima imi pleaca fara veste
La tine?
Obrajii mei uzi
Au inceput carare
Sapata de lacrimi si zile,
De nori de tacere,
De frig si de fulgi...
Ma-ntreb deseori:
"Unde esti, copile?
De la atata umblat printre flori,
Lunile-ti par zile
Si cerul e verzui.
Oricine vrea cuvant,
Tu nu le spui,
Si doar le-arati ca din pamant
Te tragi si tot in el te pui."

Brate spre cer
Intind pomii de langa.
Eu n-am curaj sa cer,
Dar totusi mana stanga,
Cu tot cu umarul uscat
Si inima plapanda
Spre sus le-ndrept...
Dar tot mi-e greu,
Caci din ce-astept
Nu eu sunt cel care primeste,
Ci e acela care tot mai crede,
Ce tot mai rade
Si iubeste...

Oare sunt singur?
Oare m-aude cineva?
Dinspre suflet seara picur
Cate-un strop din ce era.
Dar amintiri de-o viata
Depanate-n nopti de ceara,
Se vor termina-ntr-o ata,
Un fitil cu-aroma amara.
E prea frig
Si-i bezna groasa,
Daca zic
Si daca-mi pasa,
S-ar putea sa mor degraba.
Daca strig
Si caut gura
Sa-mi raspunda imediat,
Am s-aud un gand de ura
Si-am sa plang ca am strigat.

Merg pe vorbele nespuse,
Ma hranesc cu galagie,
Beau dorintele rapuse,
Avand umbra in pustie.
Imi e traiul
Ca un nor,
Azi aici, dar calator,
Maine nu mai sunt deloc,
Destramat de-un stol de surzi...
Tu, esti oglindit un eu,
Eu sunt tu...
Ce vrei s-auzi?

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu