sâmbătă, 29 mai 2010 | By: Andrew

Cautatorii...


Lacrimi, tacere, tandrete...
Gingasie, lumina, suplete,
Iubire, iubire, iubire...

Numarul celor care viseaza creste amenintator....
Speram sa ne intalnim visul in ochii unui trecator,
Si, mai apoi nimeni si nimic sa nu-l poata lua...
Ce tii in mana ta?
O alta mana...Un alt om care viseaza la fel
Si spera la fel ca tine ca va gasi in ea sau el
O raza de mai bine...sau macar
Un ideal moment al fericirii...
Si cauta...cauta in tine...in cei ce vor veni
Firul argintiu al iubirii
Si sensul, dincolo de bani, al verbului "a fi"...
Suntem o mana de cautatori rataciti
Printre solutiile noastre...
Ne cerem dreptul de-a fi fericiti
Dar n-am vedea fericirea nici daca ne-ar sta in coaste....
Noi cautam...si suntem impacati
Cu o speranta, o iluzie vaga, un vis,
Ne multumim cu prea putin si ne gasim flatati
Daca avem nemeritand
Sau daca portile n-i s-au deschis
Fara sa cerem sau sa batem...
Si ma-ngrijorez, ma tem
Ca nu cunoastem ce e bun...
Stiinta nu ne-ajuta sa iubim,
Iar iubirea...iubirea noi nu-o stim...
Dar stim desavarsirea...in lipsa ei...
In faptul ca am alungat-o
Din parcuri, din inimi, de pe alei
Si-acum o cautam ,stiintific vorbind,
Sperand, in lacrimi,
Multa munca, dureri si povara.
Cautam printre patimi
O sansa... o "a doua oara"...
Cautam iubire cu telescoape imense pe cer,
Cu imprumut, cu chirie, cautam cu zel,
Cu orice resursa si cu orice minut ramas...
Cautam cantand de bucurie
Sau tristi, ramasi demult fara glas.
Cautam iubire in vant, in zori
In case, bani, in flori,
Cautam in carti, in buze, in teorii,
In supermarket sau in bacanii...
Verificam prea des cutiile postale de pe internet,
Asteptam anunturi, reclame...
Si timpul nostru trece incet,
Fruntile noastre capata valuri,
Obrajii se lasa,
Iar parul, daca mai rezista,
Se face alb ca voalul de mireasa...
Cautam intreaga viata
Un raspuns la intrebarea sufletului,
Desi mintea "stie tot" si inca mai invata,
Sufletul vrea sa stie doar...iubire!!!
Cautam miros de fericire
In culorile apelor mai trecatoare decat orice suflet,
Cautam rasete in planset
Si bucurii in lacrimi de durere.
Cautam amintiri noi in vechile poduri,
Rime in astfel de versuri
Si daca nu gasim incercam alte moduri
De a cauta....
Ca mai devreme, ca mai tarziu,
Ca mai...totdeauna dupa cate stiu,
Se ridica din orice o intrebare...
Din timp si vieti pierdute-n cautare,
Ne intrebam asa:
Am rascolit lumea in infinite dimensiuni,
Am initiat campanii si sute de misiuni,
Am lipit afise, am cerut, am sperat
Si nici o clipa nu ne-am oprit din cautat...dar...
Am stiut unde sa cautam?
Ne avantam ca orbii in cautarea iubirii,
Dar dam pe nesimtite frau liber firii
Si ceea ce cautam e acum...denaturat!
A fost odata o iubire...
Acum s-a destramat in mii de mii de fire
Si fiecare cauta un lucru...
In gand, in piept, in privire
Vedem atat de diferit ceea ce ne uneste...
Daca am sti...daca am deschide ochii sufletului
Macar pentru o raza,
Sa-l lasam pe el sa vaza
Cum si unde-i cautarea...
Toate intr-un singur glas:
Pamantul, bolta cerului si marea
Ne spun soptit ca nu a mai ramas
Mult timp...
Eu sunt...tu esti...
De vrei, iubesti,
De nu, ca un nebun, ai sa cauti viata-ntreaga
Ce altiin tine n-or sa vada,
Si nici tu la randul tau...
Eu?
..............................................

Vreau sa traiesc iubind pentru iubire,
Iubit, iubind sa-mi stea in fire,
Iubirea sa-mi sopteasca dor,
Si aripi de iubire-n zbor,
Sa dau de veste tuturor...
Un singur lucru ne uneste,
Iubit ascultator:
E pieptul tau, cand inima-ti iubeste!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu