vineri, 11 iunie 2010 | By: Andrew

Ghidul navigatorului iscusit

Nu stiu, sincer, cate-n cale
Am sa intalnesc pe drum,
Stiu doar ca din mers pe mare
N-am sa ma opresc nicicum.

Nu stiu daca cerul mare,
Noaptea o sa-mi lumineze,
Insa stiu ca sunt in stare
Stelele sa ma ghideze.

Nu am panze, nici catarg,
Insa fara ezitare
Ma avant tot mai in larg
Si alerg tot mai spre zare.

Vaslele nu ma mai tin
Insa valurile reci,
Ma arunca, ma imping
Si ma duc pe-un drum din zeci.

Carma nu mai face fata,
N-am idee spre ce merg,
Insa nu ma uit pe harta,
Ci doar sper s-ajung intreg.

Tarmul cred ca e depare,
Insa frica nu m-ajunge,
Caci nu ma incred in parte,
Ci credinta, doar, ma-mpinge.

Prin furtuni si uragane
Barca mea din lemn de nuc,
Zboara ca un eunuc,
Parc-ar sti unde ma duc.

Nu stiu, sincer, cat de mare
Este marea de sub mine,
Dar daca ma-ndrept spre soare,
Ma incred c-ajung cu bine.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu