miercuri, 26 februarie 2014 | By: Andrew

Dacă...toate

Dacă te-am strâns odată,
Prea tare, poate, de încheieturi,
Dacă te-am certat privindu-te cu ură,
Ori poate nu te-am salutat în poartă,
Când veneai, tu inima să-mi furi,
Dacă nu ţi-am oferit, atunci când mi-ai cerut, o gură...

Dacă împinsul fost-a prea împins,
Şi tragerile prea la sorţi,
Dacă pe drum n-am fost mereu al tău,
Dacă te-am cerut chiar când a nins,
Şi te ţineam răcindu-te la porţi,
Ori dacă nu mereu am fost convins de bine ori de rău...

Dacă atâtea nu-mi aduc aminte,
Şi-atâtea altele poate-am uitat,
Dacă n-am fost mereu aşa cum ai cerut,
Dacă din timp în timp n-am fost cuminte,
Ori poate prea m-am lăsat o vreme aşteptat,
N-am pentru toate scuză, motive sau vre-un scut...

De-aceea tot ce fost-a rău şi doare,
Tot gândul, tot malderul de neruşinări şi fapte,
Toate atâtea râuri câte-ai plâns,
În mine azi le lasă tu să zboare,
Şi ale mele să fie şi doruri şi păcate,
Nu ţin iertări destule , strâns...
Ci doar regrete spuse către lună, târziu în noapte.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu