sâmbătă, 14 martie 2015 | By: Andrew

Am iubit...



Am iubit şi eu o vreme,
Mai cu trupul pe furiş,
Ascunşi în păienjeniş,
Şi-o credeam vazând că geme...

Am iubit şi eu cu dorul,
Când departe îmi era,
Inima mi-o tot cerea,
Dar mă înşela odorul...

Şi-am iubit şi eu odată,
Prost şi tânăr, se purta,
Fermecat când îmi cânta,
Parcă nu văzusem fată...

Şi-am iubit pe şleau aievea,
Ochii dulci mângâietori,
Ochii ei amăgitori,
Schimbători precum e vremea...

Şi-am iubit din nou dar nul,
Amăgit că-i mai de casă,
Dar aflând că-i altă rasă,
Şi că eu nu sunt destul...

Am iubit cum frunza ploaia,
Cere freamătul mereu,
Dar lipsit fiind de leu,
Am rămas păzindu-mi claia...

Am iubit de multe ori,
Blonde, proaspete ori brune,
Şi mai dulci şi mai nebune,
Şi din casă şi din flori...

Şi-am iubit cât mi-e ruşine
Să le număr pe cinci mâini,
Mai degrabă iubeam câini
Poate că mi-era mai bine...

Şi-am iubit şi eu odată,
Cu o inimă dementă,
N-aş spune că-i mai atentă,
Chiar dacă e destrămată...

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu