joi, 9 noiembrie 2017 | By: Andrew

Ai crede

Ai crede c-am găsit iubirea
În ochii buni văzuți aleatoriu,
Că în sfârșit îmi împlinesc menirea
De a iubi obligatoriu.

Ai crede c-am cedat în noapte,
Pe drumuri, singur fără bani,
Și-am căzut pradă unor șoapte
Pe-alei vărgate de platani.

Ai crede că alerg în zori
Și-apoi m-avânt pe înserat n-apoi
Că-n drum îi caut niște flori,
Că mă primește-n sărutări puhoi.

Ai crede că până acum,
Mi-s cărările povești și pașii,
Nebuni rătăcitori pe drum,
S-au strâns, de-mi cresc urmașii.

Ai crede c-am visat și împlinit,
Toți zorii cu dejun familial,
Că-n mine nu s-a mai răstit
Dorul de tine ca un vis fatal.

Ai crede că te-am și uitat,
De nu te mai descriu în picuri
Dar gândul meu nevindecat,
Te caută-n nimicuri.

Ai crede că te cred luată,
Și chiar de ești,  mă amăgesc,
Și-o zi, mi-o amintesc uitată,

Cum spre blestem te regăsesc...

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu