vineri, 9 ianuarie 2009 | By: Andrew

Gandul enigma

Ce-mi esti cand langa mine plangi
Si lacrimile-ti uda fata?
Ce-mi esti cand inima imi frangi
Caci n-ai ascultat povata?

Ce-mi esti cand razi grotesc,
De mine nu iti pasa!?
Nu stii ce mult eu te iubesc?
De ce imi razi in fata?

De ce ma uiti in fiecare zi
Si nu vrei sa auzi de mine?
De ce doar cand caile'ti pustii
Te lasa gol fara speranta
Te-ntorci si strigi ca vrei povata
Ca vrei pe cineva durerea sa-ti aline?

Ce-mi esti cand faci atata rau
Si stii ca doare fapta?
Ce-mi esti cand negru-i gandul tau
De ce-ti intorci iar fata?

Ce-mi esti cand ma urasti
Ca suferi si te doare,
Ca nu stii cat ai sa traiesti 
Ce-mi esti tu oare?

Imi esti acel ce ma raneste
Atunci cand te ador mai mult
Imi esti acel ce ma iubesta
Cand nu te vreau, cand nu te-ascult!

Si altor intrebari nu vreau raspuns
Caci stiu ce-mi esti, esti tot ce vreau
Romanul meu de ganduri inca nepatruns
Enigma mea si visul meu in care pot sa stau...

1 comentarii:

Anonim spunea...

De ce pui atatea intrebari
Privitoare la ceea ce a fost
Chiar vrei sa ai remuscari
Si sa faci lucruri fara rost?

Nimic nu e ceea ce a fost
Si spre viitor trebuie sa privesti
Nu te mai gandi la ceea ce a fost
Treci peste asta, sa nu te mai gandesti.

Trimiteți un comentariu