duminică, 1 februarie 2009 | By: Andrew

Vis... (pentru parinti)

...Si m-a trezit in noapte-un vis
Parintii mei erau departe unul de altul,
Ca intr-o carte cu povesti de plans,
Citind din vis, crunt mi-era plansul.

V-i s-a mai zis "lumina ochilor"
Dar spun ca-s doi asa cum voi,
Mama si tata, imi sunteti mie, ei,
Voi sunteti pentru noi,
Ca pan'acum, cel mai nemeritat dar fara plata!

Sa nu ma puneti sa aleg, mama sau tata,
Caci unul fara altul dragii mei
Sunteti pentru mine ca o vaza sparta
Amintind aievea doar de frumusetea ei...

Eu nu va vreau la departari, parinti,
Va vreau legati unul de altul,
Caci impreuna doar iubiti
Veti fi in sufletu'mi pe mare farul.

Si'n vis camasile'si mai rupsera 
Si plecat'au doar cu jumatatea altuia...
Sa nu-mi rupeti inima in jumatati sa piara,
Caci din voi nu voi imbraca umarul niciunuia.

Sa nu ma impartiti, si cu amandoi sa stau
Ocean prin ochii mei as trece,
Si orice, oricand pentru voi e potrivit sa dau
Caci fara voi as arde intr-o lume rece.

O Doamne, ca ultima dorinta,
Tine-i vii, legati unul de altul
Si cand pe nori te voi vedea in biruinta,
Noi toti sa ne gasim zburand,
                                     Toti patru!

1 comentarii:

Anonim spunea...

Ei,parintii, ne sunt alaturi toata viata
Ei ne ajuta mereu la greu
Ei ne dau si ne invata ce e viata
Ei ne sprijina la greu mereu.

Cand dam peste vreo suferinta
Cand ni se pare ca totul s-a sfarsit
Parintii ne redau dorinta de viata
Si o putem lua de la-nceput!

Trimiteți un comentariu