miercuri, 25 martie 2009 | By: Andrew

Fotografii

Rasfoiam de vreo doua zile
Un vechi album,
Parca'mi vedeam in zece file
Al vietii drum.

Priveam fotografii 
De cand eram un tanc
Si parca impotriva firii
Imi aminteam razand...

Imi aminteam de lumea de atunci,
De bucurii si de nevoi, 
De'nvatatori, de'ai mei parinti,
De buni prieteni si de voi...

Intorc fila cu fila
Asa cum anii trec grabind,
Incepe-usor sa'mi fie mila
De tot ce-a fost si ce-a trecut;

Caci parca'n pozele mai vechi
Zambeam mai larg si mai vioi,
Zambeam cu gura pana la urechi,
Dar nu'i la fel n-acestea noi.

Si parc-atunci sclipeam scantei in ochi
Chiar de eram un bob de om,
Acum mi-s greu si mult mi-e tot
Si ochi'mi stau plecati in jos...

Atunci inconjurat eram 
De multi care tineau la mine,
Acum imi vad chipul in geam,
Sunt singur mai mereu si nu mi-e bine;

Imi amintesc de fiecare
Din cei ce imi stateau aproape
Si ma intreb de's singuri oare
Chiar de's acum departe?!

Inchid albumul cu memorii,
Raman uimit si rece
Si simt pe spate cum ma trec fiorii
Caci nu pot opri ce totul trece...

Si-asa in trei fotografii
Imi vad timpul trecut,
Sperante, asteptari, peripetii
Si toate fost-au de demult...

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu