miercuri, 25 martie 2009 | By: Andrew

Gand

Te vad ades prinre picaturi,
Imi pari trista insa nu vreau sa cred nimic,
Poate ca ma caiesc pentru ce am facut
Sau poate pur si simplu nu!
Nu stiu ce vrei, nu te'nteleg si e normal
Tot ce ma lasi sa vad in ochii tai
E ca refuzi orice...
Mi-ai dedica de multe ori atata ura
Si merit pe deplin,
Dar mana mea se'opreste astazi
Sa stearga lacrimi de pelin 
Din ochii orisicui...
Ma bucuram de te faceam sa razi
Si ma'ntristam de lacrimile tale,
Nu'i prima oara cand descretit'am frunti,
Dar poate ultima'ncercare...
O bucurie-aveam, s'alin o inima spre bine,
Dar tu mi'ai aratat acum 
Ca nu puteam sa fiu decat larat de caine,
O amagire'n van spre al sperantei drum...
Da, ai plecat si poate pentru totdeauna,
Dar ai plecat cu rostul meu,
Ai luat cu tine soarele si luna
Si nu mai suntem "noi"
Ci doar sunt eu, esti tu
Si lumea...

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu