vineri, 13 martie 2009 | By: Andrew

Mai mult ca oricand...

Alerg fara sa stiu de ce uneori
Si'n cale'mi ies atatea piedici
Nu ma opresc caci nu mi'e pat de flori
Drumul spre nicaieri, spre totul
Inspre veci...

M'ademenesc in frumseti efemere
Atatea lucruri fara de valoare
Dar stiu ca nu's mai mult decat himere
Si'aleg sa nu m'opresc ci sa alerg
Spre'o unica splendoare

Alerg cu timpul fara de oprire
Si'n inima pastrat'am si in gand,
O ultima soapta, o ultima menire
Un scop in alergarea fara de sfarsit
Imi spune parca negrait
Pastreaza'ti inima, acum
Mai mult ca oricand!

1 comentarii:

Anonim spunea...

Un ideal noi cautam
Si alergam mereu catre ceva
Gandurile pe toate le sortam
Si ne gandim ce dorim in viata asta.

Dupa ce indeplinim un scop in viata
Ne cautam altul repede, mereu
De ce trebuie sa avem un scop in viata?
De ce trebuie sa alergam mereu?

Oare nu putem sa traim mai simplu
Fara sa alergam mereu catre ceva
Sa zicem dupa ce indeplinim scopu'
Eu asta am dorit in viata nu mai vreau altceva!

Trimiteți un comentariu