miercuri, 20 mai 2009 | By: Andrew

Relatii de birou...


O foaie iubea mai de mult un creion,

Foaie din toc,
Creion in suport,
Stateau nopti intregi zambind reciproc...

Creion? Fustangiu!
Mazgalea foile si traia linistit.
Foaia? "Intr'o zi, fara sa stiu
L-am vazut ascutit, m'am indragostit!"

"Statea in suport...
Am vazut varful lui de grafit:
Ah, il iubesc de nu mai pot,
Abia astept sa ma aleaga la scris!"

Intr'o zi vine randul 
Foii sa iasa din toc.
Cred ca stim la ce'i statea gandul...
Dar inevitabil, varf de creion: poc!

Foita roseste:
"Ups! E vina mea?"
Creionul: "Ba deloc frumoaso,
Ma'ntorc imeiat!"

Creionul alearga
Grabit sa se'ascuta,
Foita'nceputa, sa nu se piarda cumva,
Prin vreun dosar sa se'ascunda...

Foaia aude cum ca iubitul ei creion,
Nu-i chiar baiatul cuminte
Cu gust de bombon
Si prea putina minte...

E chiar istet creionasul,
Dar siret cum nimeni poate,
Insa foaia are leacul:
"Lasa, lasa mai nepoate,

Nu pui varful tu pe mine!
Nu, nu! Eu sunt doamna!
Tu esti rau? Ramai cu bine!
Nu fac nimanui reclama!

Am sa plec cu domnul Pix!
El e gros, cu varful tare,
Tu aduci mai mult a stix!
Hai...Adio, coate goale!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu