joi, 31 decembrie 2009 | By: Andrew

Impotriva mea

Impotriva mea sunt primul care ma ridic
Si spun strigand ca n-am dreptate
Si orice ma gasesti ca fac sau zic,
Nu-s vorbe, fapte cumpatate.

De spun ca-i bine, nu spun eu
Si binele nu-i bun prea mult,
Asa-i acum, asa a fost mereu,
Calm de moment, apoi tumult.

De spun ca-i rau, nu stiu ce spun,
Caci raul meu e mai tarziu un bine,
Desi nu stiu cam pentru cand si cum,
E rau cu eu, e bun cu tine!

De spun mai stai, ar trebui sa pleci,
Caci toate pleaca, acum sau mai tarziu,
Si-mi lasa-n suflet picuri reci
Si-o mare-ntreaga de pustiu.

De spun sa pleci, te vreau aproape,
Caci fara tine nu-s intreg,
Si-am sa raman ca orbu-n noapte
Fara sa stiu pe unde merg.

Impotriva mea sunt primul care ma ridic,
Si orice fac sau spun, de-i bine,
Am sa incerc sa imi explic,
Caci indoiala-mi sta cusuta-n sine.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu