marți, 2 martie 2010 | By: Andrew

Cautare

Am inceput sa...caut.
Si caut ceva neintalnit,
Ceva ce altii n-au vazut
Si-n suflet n-au simtit.
Am cautat in stele,
Lumina lor, si fapta lor
De-a lumina carari in noapte,
Si-adus de vant tot mai aproape,
Am cautat...dar n-am gasit.
M-am aruncat apoi
In cele mai adanci abisuri,
Am cercetat nisipuri, stanci
Si-acolo jos era frumos ca-n visuri,
Culori-minune, pesti in munti...
Am cautat...dar n-am gasit.
De-asupra norilor apus,
Cu raze ce te vor aproape,
Am cautat acolo sus,
Am cautat, desi departe
Si uneori prea frig sau cald.
Am cautat raspuns dilemei ce ma arde,
Dar n-am gasit...Poate ca n-am ajuns
Destul de-adanc in bolti
Mai sus de nori,
Mai sus de munti,
Mai sus de astri sclipitori.
Am cautat in codrii desi,
In verdele etern si nepatruns
Si-n inima padurilor ajuns,
Am cautat...dar n-am gasit.
Vazand ca explorand frumosul,
Nu am gasit in cautarea-mi,
Am coborat in valea mortii
Calcand printre schelete.
Se auzea din cand in cand
Cate un tipat ca de moarte,
Vedeam ades copii plangand,
Vedeam in flacari piei de sarpe.
Am cautat in fum si in cenusa
Si printre cei ce trec neinfricati,
Dar n-am gasit nici geam nici usa,
Iar podul era ferecat.
Am cautat...dar n-am gasit.
Descurajat, m-am intrebat
Daca in cautarea-mi lunga
Nu ar fi trebuit un camarad,
Un ajutor in ruga...
E lesne de-nteles,
Daca si tu vei cauta
Ceva ce inca n-ai simtit
Sa pleci in cautarea ta,
Nu singur, ci cu cineva,
Si ai sa vezi ca vei afla:
Raspunsul e sa fii iubit.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu