sâmbătă, 8 mai 2010 | By: Andrew

Buze de ceara

Buze de ceara
Pe tamplele mele,
Amintire amara
Luminata de stele,
Maini de lumina,
Caldura si vant,
Privirea-ti straina
Si dulcele-ti cant;
Ma duc peste vremuri
Intr-un loc de demult,
Unde plang, ma cutremur,
Unde inca mai sunt.
Dintr-o piatra sa scot
Dureri de rugina,
Totusi inca mai pot
Sa astept ca sa vina...
Unde de cer
Cad zdrobindu-mi privirea,
Aratandu-mi ca sper
Sa-mi descopere vina,
Sa cobor,
Sa ma doara,
Cu lacrimi de nor
Sa ma sting in ocara,
Apoi ca din vant
Sa tresar intr-o raza
Si sa ies din mormant,
Ochii toti sa ma vaza.

Buze de ceara
Pe pleoapele mele,
Mi-e viata ocara
Si iubesc cu durere,
Alerg dupa mine,
Ma prind doar cand zbor,
Ma ascund de-o privire
Ce ma stie decor;
Imi canta cutia
Cu inima-mi stanga,
Desi se mai zbate,
Se-abtine sa planga,
Iar ochii de lut
Ce ma vad, ma alunga,
Ma vor cam de mult
In calea-mi cea lunga
Sa ma pierd ca un stol,
Ratacit printre ramuri,
Sa ma vada ei gol,
Fara gand, fara planuri.

Buze de ciara
Peste ranile mele...
Un sarut catre seara,
Ma simte, ma vede,
Apoi fara sens
Ma uita-n trecut,
Ma opreste din mers
Si ma tine tacut
Sub un val de mister...
Ma arunc in lumina,
Mai bine sa pier,
A uitat sa mai vina,
A uitat ca mai sper...

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu