sâmbătă, 29 mai 2010 | By: Andrew

Daca-i sa mor...

Daca-i sa mor, cum va fi dupa,
Aici si mai departe-n timp?
Ascult tacerea si ea m-asculta...
Si stii ce-mi spune? Plang...
Daca-i sa mor, vor plange cei ce ma iubesc,
Si stiu c-ar vrea sa moara ei,
Dar eu sa mai traiesc...
Imi vor fi mangaiate hainele in fiecare zi,
Poate voi fi o amintire,
Poate prezenta mea se va simti,
Mai sus, departe in iubire.
Daca-i sa mor? Oh, ce stiu eu...
Nu ma va mai strange-n brate draga mea,
Si nu imi va mai spune "Fratiorul meu..."
Daca-i sa mor mult sange am s-aduc aici,
Plans prin privirea celor ce traiesc cu mine
Si-or sa ma strige printre stanci
Spunandu-si plansi "Poate ca vine..."
Daca-i sa mor, numele tatalui meu
Nu se va mai naste intr-un fiu,
Si nu voi fi eu
Cel care sa il stiu dus mai departe...
Nu toti vor fi sa planga...
Prietenii mei cei ocupati
Vor fi pe undeva plecati
Printre placeri, sau bani s-adune,
Voi dragii mei, sa nu ii judecati.
Unii vor rade, sau vor zambi ironic spunand,
Asa cum spun si eu,
Ca toate isi au timpul lor...
Sa nu ii ascultati,
Ei ma iubesc mai mult daca nu sunt,
Si-s uneori motivul pentru care plang.
Daca-i sa mor, casa cu gradina si cu vie
Va fi lacasul florilor care invie,
Ea nu va fi nicicum pustie...
Pana si rozele de langa straturi,
Vor rasari ca alta data,
Si te vor intreba vecinii, tata,
Cum ai facut sa ii aduci la viata.
Daca-i sa mor, va fi devreme
Si prea neasteptat de toti,
Dar gandul bun mai jos se vede,
Asa cum sfantul printre morti...

Nu-i vreme ca sa stau culcat
Pe pat de lut acoperit cu huma.
Desi poate ca lacrimi de multe ori m-au aplecat,
M-am ridicat din nou,
Caci am fagaduita o cununa.
N-am timp sa mor,
Desi nu eu decid daca e timpul,
Iar celor care nu ma vor,
Nu vreau sa le tin ritmul.
Am atatea de facut, nu planuri, nu sperante,
Am strans din dinti si am trecut
Peste priviri de gheata false,
Sa pot sa fiu urmat indeaproape
De draga mea cu ochii dulci,
Sa stie in orice moment ce vrea,
Iar pasul ei sa stea pe stanci
Asa incat, cand marea va lovi
Si apele vor scoate foc,
S-alerge ca pe vant, sa nu se-opreasca-n loc,
Sa nu depinda de un om,
Sa fie ea si Dumnezeu,
Ai mei sa fie-aproape, si daca El vrea, sa fiu si eu...
Ajunge frica de noapte,
Ajung grijile, ne-ajunge azi!
Maine e prea departe
Si daca in iubire arzi,
Toti cei iubiti de tine sunt aproape.
Eu n-am sa mor! Eu va iubesc!
Am gandul bun ca am o tinta,
Am un motiv ca sa traiesc,
Am o familie iubita.



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu