sâmbătă, 13 noiembrie 2010 | By: Andrew

Sa fii aici...


Draga mea, as vrea sa fii aici...
Apusul ce cade pe ochii mei slabi,
Ma-ntoarce-n mormantul de carne,
Si ma tine-ntre goluri prea mari
De regret si uitare.

Draga mea, as vrea sa fii aici...
Ca sa vezi cum iubirea nu tine hotare,
Nu se lasa lovita de unii cand spun
Ca exista pe lume, o grija mai mare,
O grija sa ai si inca s-aduni.

Draga mea, as vrea sa fii aici...
Sa-ti spun ca aleg orice raza-n amurg,
De mi-e dat sa aleg intre tine si el.
Odata cu zile, parti din mine se scurg
Pe aripi de vant catre cer.

Draga mea, as vrea sa fii aici...
Apoi din nou sa pot vedea
Cum te ridici
Si pleci in lumea ta,
Iar eu raman cu gandul meu,
Cu dorul meu legat de glezne,
Luptand cu timpul care greu
Ma-nvinge mult prea lesne.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu