joi, 13 ianuarie 2011 | By: Andrew

Unde esti, iubita mea?


Unde esti, iubita mea?
Te-am cautat in ceruri 'nalte
Si prin paduri dese de brad,
Te-am cautat in fiecare carte,
Pe orice pisc mai scund sau mai inalt.

Unde esti, iubita mea?
Te caut in cascade, in primaveri si roua,
Te caut printre corzi si clape,
Te caut printre nori atunci cand ploua
In lacuri, rauri si-alte ape...

Unde esti, iubita mea?
Te-am cautat pe dealuri, in livezi,
In vii, in cranguri, in campii,
Am scris pe cer sa poti sa vezi,
Te caut! Nu ma voi opri...

Unde esti, iubita mea?
Te caut in versuri si viori,
Te caut in lumina pensulelor inspirate,
In cantul marilor compozitori,
In adevar te caut, si-n dreptate.

Unde esti, iubita mea?
Si unde sa te caut?
Imi plange-adesea inima
Si plansu-i cant de flaut,
Indurerat si taciturn,
Ca poate ma astepti
Inlantuita-n vise,
Captiva intr-un turn,
Cu geamuri larg deschise
Spre lumea-n care caut,
Si caut fara zabovire...

Unde esti, iubita mea?
Daca ma vezi, ma striga!
Te vreau in inima si gand,
Si timpul ma obliga
Sa te gasesc cat mai curand...

1 comentarii:

Anonim spunea...

Acolo unde sunt, iubitul meu,
Acolo te voi astepta mereu
Sa vrei sa ma privesti de-aproape,
Sa fii la o departare de soapte.
Retras in tumultul dezonorat al suferintei,
Intepenit si prins pe veci in plansul umilintei,
Stii doar sa-ntrebi ca orice calator,
Dar nu mai fi retoric, si vezi in viitor!
Ce poti vedea?
Pe minde ,de ma cauti
Caci stii doar a sedea,
Si-ncet sa te tot vaieti
De vrei sa ma gasesti ,nu intreba,
Chiar de ti-e greu, asculta-ti inima!

Trimiteți un comentariu