marți, 10 mai 2011 | By: Andrew

Exemplu


În tine sunt nemuritor pentru o clipă,
Şi nu găsesc acest moment
Un dar pierzării, o risipă
De lumină, pierdută nefiind atent.
În tine, paginile mele se-noiesc,
Rândurile cântă de iubire,
Cuvintele pe-ascuns zâmbesc,
Să nu îţi dea de ştire
Că te iubesc...
Cu tine, mult prea rară floare,
Strâng doruri binecuvântate,
Privirea ta îmi este soare
Şi mă doreşte pus deoparte...
Mă rog să nu mai pleci din noi,
Un vis fără de margini să trăiesc,
În care nesfârşite ploi
Ne vor ocoli atât de nefiresc...
Au curs nori întregi de lacrimi
Pe pieptul meu săpat în stâncă,
Tu ai venit să scoţi din patimi
Simţirea mea cea mai adâncă.
E-a ta, tu ai găsit-o încă vie
Şi tu ai ridicat-o pe-nălţimi,
Iubirea noastră veşnic să rămâie
Exemplu în mulţimi.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu