miercuri, 23 noiembrie 2011 | By: Andrew

Primii ani de titluri simple




Ce titluri pun anilor mei de verde?
Îmi leg neologisme migăloase-n vlagă,
Îmi unflu pieptul ca un cocoş ce pierde
Contextul sensului, în formă vagă?

Mă ţin nebun după cochete dame,
Prezent o zi, o noapte doar istovitor?
Îmi pun năzdrăvăniile în rame,
Sperând să povestesc la bătrâneţi nepoţilor?

Alerg necontenit sa-mi umplu buzunarul
Cu tot ce alţii vor, nu ce-mi doresc?
Mă cred nemuritor şi ocolesc altarul,
Deşi mă sperie mormântul ce îl văruiesc?

Cum mi-am pictat fragmentul adolescentin?
Ades nedesluşit, nepieritor, prin frunze,
Prin zâmbete curtenitoare între petalele de spin?
Ce drame, explicaţii, neînţelegeri şi acuze...?

Ce s-a ales din timpul meu de tinereţe?
Ca orice nume, m-am pierdut în vânturi?
Ca orice glas, printre mândriile răzleţe,
Ca orice rău, bine intenţionat în gânduri?

Cum aş uita de anii-aceştia-mbujoraţi,
Dacă n-ar fi să fi iubit!
Cum aş lăsa în urmă primii ani uitaţi,
Dac-ar fi fost ca altfel să îi fi trăit!...

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu