vineri, 23 decembrie 2011 | By: Andrew

Eu vs. Ea


Ea în alte mâini şi guri
Îşi găseşte iar sălaşul,
Eu sunt nebun cuprins de uri,
Vremelnicei iubiri, codaşul.

Eu deschis, gelos şi egoist,
Vocabular prea permisiv,
Ea cea care mă naşte trist,
De azi pe mâine depresiv...

Ea râde-n pofta altuia
Şi canta spre deliciul tuturor,
Eu vreau cântată Aleluia,
Dar n-am vehicol sau decor.

Eu rup s-adorm în zori măcar
Stergând cu sânge gand la ea,
Ea doarme, înger de cleştar
În gelozia mea.

Ea crede totul roz virgin,
Un zâmbet şi o voie bună,
Eu văd din timp răul vecin
De peste gard, de peste-o lună.

Eu spun şi nu mă crede nimeni,
Eu dovedesc în timp aşa,
Ea vede, ştie printre vremi,
Dar... "poate că se va distra!"...

Ea râde în dureri ce-mi sunt
De ea cicatrizate,
Eu lăcrimez către ce-i sfânt:
De suflet azi mi-o cer departe!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu