vineri, 12 iulie 2013 | By: Andrew

Hai să fim simpli

Hai să fim simpli!
Să răspundem cu-n răspuns,
Să nu vorbim fără cuprins,
Să facem tot din ce vorbim...
Şi să trăim.

Hai să fim simpli!
Doi, facem din doi de unu,
Dragostea n-o dăm cu pumnu',
Ci o oferim cu pieptul,
Renegând regretul.

Hai să fim simpli!
Azi eşti şi mâine mai puţin,
Fi-mi mereu, cum eu la tine ţin,
Ţin vise în creanţe,
Şi speranţe.

Hai să fim simpli!
Sincer, pentru mine: doar tu!
De ce pentru tine nu,
Nu numai eu, nu cu tot traiul?
Cine e craiul?

Hai să fim simpli!
Mă vrei, la fel şi eu,
Şi azi şi ieri şi mai mereu,
Te vreau, nu-ncape îndoială,
Nu pentru fală.

Hai să fim simpli!
Suntem deja complecşi destul,
Nu mai munci să-mi fii emul,
La dreapta mea rămâi zâmbind,
Mereu iubind.

Hai să fim simpli!
Eu unul nu prea mai trăiesc
De nu mă laşi să îţi şoptesc,
Să te adun, să mă reţii,
Al tău, pe veci, a mea să-mi fii.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu