vineri, 27 septembrie 2013 | By: Andrew

O inimă pentru tine

O inimă pentru tine aveam,
Un zâmbet sincer de vară,
Aşa precum cu tine îmi doream,
Un veşnic anotimp de seară.

Lumini se sting pe cerul meu
Cu fiecare pas ascuns de lume,
Căci eşti acolo unde eu,
N-am căutărilor un nume.

Ai dat la schimb iubirea mea
Pe un secret ce toţi îl vor cunoaşte,
Fără să crezi că sufletu-mi stătea
Cu uşiori curaţi în prag de paşte.

Că-n ochii astei lumi,
Tu trebuie să porţi mândria!
Să-i minţi pe toţi că-ntre cei buni
Te-ncingi cu brâul şi-ţi pui pălăria...

Dar noi ştim ce căi te-au strâns
De mijlocul odata sfânt,
Şi cât de fals cu al tău plâns,
Ţi-ai dat un încălcat cuvânt.

Noi ştim, şi Cerul ştie,
N-ai să te poţi minţi un trai,
Că toate-s cum ai vrea să fie,
Că eşti la fel acum, precum erai.

O inimă pentru tine aveam,
Şi ţi-aş fi dat şi verdele-n lumină,
Dar toate când iubit eram,
Nu azi, cand minţi pe toţi de vină.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu