joi, 30 noiembrie 2017 | By: Andrew

Nebun, nu idiot!

Nebun! Deși-i păcat!
Nebun, pentru că trăiesc în lumea în care s-a uitat
De edenul toracic.
Poate doar un bătrân mai ”deplasat”
Își amintește bunăvoia și respectul
Ca pe un act tragic
Pe-o scenă coruptă de fricoși.

Mai degrabă îi găsim scuză - ca imperfectul
Să fie glorificat.
De prea multă lipsă, suntem orgolioși,
Iar dragostea?
Îi dăm de gust în strângerea de mâini,
A, acelor deplasați bătrâni
În parcuri.

Iubim... cu arcuri!
În speranța că același lucru merităm,
Dar în astfel de iubiri
Ne uzăm
Anticipând nefericiri
La care cu aceeași frică nu ne mai gândim.

Nebun! Nu mă-nțelegi, nu e păcat!
Eu aici urlu!!!
Și ce să înțelegi când tu nu mai vezi luna,
Așa puțini nebuni am mai rămas și eu mi-s depărtat,
Străină îmi e turma...
Da! Turmă! Că haită nu-i demult!

Se-adună pe-nserat nemulțumiți
Guri mari, cu piepturile peșteri!
Hienele conduc! Și parcă-s tot mai mulți,
Fricoșii plânși că nu e vina lor și în dizgrație
Sunt lefteri...
Citim-ai cu intonație!

Nebun! Mă judeci cu plăcere
Când judecată îți regăsești mantaua,
Aici nu-i scena voastră, NU DESPRE VOI VORBESC!!!
Aici doar nebunia mea e dezlegată să dispere,
Pușlamaua!

Dacă ai raze-n păr, dacă ai umbre lungi,
Dacă de frică, tu doar strigi falsând a patriot
Dacă iubești ca în legende,
Te caută și de-ntrevede în altă-mperecheată limbă.
Îmi curge nebunia din oglindă!
Ia seama! NEBUN, nu idiot! 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu