luni, 13 august 2018 | By: Andrew

Pentru fericire




Mă rog pentru fericirea ta în fiecare seară,
Uitând adesea neajunsurile mele,
Și-adorm gandindu-mă a nu știu cât-a oară,
Că-n seara asta am privit împreună spre aceleași stele...

Mă rog cu palmele sufletului întinse,
Către-napoi, spre orice amintire mi te sfințește,
Și sper ca gândurile mele să nu se piardă stinse,
Și-n clipe de neant să-ți fie candela ce licărește...

Mă rog, dincolo de orișice regrete,
Ca zâmbetul tău să nu se curme niciodată.
Și-oricât ar fi drumul de greu, să nu-ți lași dorul să aștepte,
Și să iubești gălăgios... în șoaptă.

Mă rog... fericire, ca fericirea mea de altă-dată,
Să fie azi, oriunde-ar fi purtată ,
Mai înfloritoare decât oricând,
Și inima să-ție fie dor, și dorurile împlinite rând pe rând...



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu