marți, 10 decembrie 2019 | By: Andrew

Sufletului meu din tenebre



Sufletului meu din tenebre:
Nu te înfricoșa de subra căutare,
De norul greu de suflete fără vertebre,
Și-oprește-te din păcatul ce în sare,
A prefăcut jumătăți de Lot.

Sufletului meu din tenebre:
Să-ți cânte inima de libertate,
Nu să-ți arunci din nou sângele spre-a fierbe!
Iubește-ți tinerețea chiar și din firele-argintate,
Chiar dacă puii de năpârci îți spun pleșuv.

Sufletului meu din tenebre:
Zorii-s aproape, și orb nu vei fi mult,
Ți-s pletele tăiate pe preț și gust de miere,
Împreună doborâm un templu, nu vreau să te-aud,
De strigă Dalile din mormânt de vină.

Sufletului meu... din lumină:
Pe rând ai fost și jertfă, și fiu risipitor,
Falnic picior de cerb, și șarpe plin de vină,
Te iartă, te-ntărește, și pe cărarea lor,
Rămâi Melhisedec

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu