vineri, 19 februarie 2010 | By: Andrew

Nu!...

Nu!
E timpul sa-ti fac un bine.
E timpul ca eu si tu
Sa ne venim in fire,
Sa-ncercam cu inelarul
Marea, cerul...
Si altarul
De jertfire
Peste care-mi pun iubirea
Sa fie din pietre late,
Nu suflarea sau privirea
Sa-ti rapesc pentru-a le arde.
Nu!
Carari distincte
Drumul nostru sa ne fie,
Sa luam ca daruri sfinte
Dintre bucurii o mie,
Dintre lacrimi zece mii,
Sa nu uitam durerea firii,
Insa nici spre ce tintim
Pe drumul stramt al mantuirii.
Nu!
Bataia ta de inima-minune
Nu-mi va fi cant pe scara,
Desi te vreau, vreau sa-ti pot spune
Ca am sa plang a mia oara
Cu tine-n gand
Dar liber de-o povara,
Caci n-am sa vreau, jos pe pamant
Sa te stiu plangand.
Nu!
Si daca iti e mai bine
Ramai a crede ca te vreau departe
Ca facand un bine pentru mine,
Dacat sa ne amagim desarte.
Timpul curata de sange
Orice rana, cat de-adanca,
Sufletu-mi uita sa planga
Desi inima imi plange.
Nu!
Iti spun chiar daca "da"
Ma-mpinge inima a spune,
Stie ca nu va uita
Gustul buzelor de mure
Si nici frunzele ce zboara,
Soare-n toamna ce esti tu,
Iti soptesc a sasea oara
Ca a saptea va fi...Nu...

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu