marți, 21 septembrie 2010 | By: Andrew

In umbra cuvintelor mele...

In umbra cuvintelor mele,
Stau lacrimile celor carora le e dor,
Si crede-ma iubitul meu ascultator,
N-ai vrea sa fii o clipa-n locul lor.

In umbra celor cateva ce-am zis,
Stau cei ce ma-nteleg si simt la fel,
Chiar daca o ascund sau dac-o spun deschis,
Eu stiu ca sunt insufletiti de-acelasi zel.

Daca am spus ca plang de bucurie,
Cei ce au lacrimat de drag zambind,
Au aprobat ca inima le stie
Cum sa primeasca dragostea-napoi iubind.

Daca plangeam de dor in scris,
Toti cei ce au citit, oftau din greu:
Doar dorul tine inca sufletul deschis
Si inima in asteptari mereu.

In umbra cuvintelor mele,
Unii se regasesc, altii gasesc lumina...
Mi-e pieptul plin pana la stele
De raza unei multumiri depline.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu