luni, 1 august 2011 | By: Andrew

Poate crezi...


Poate crezi că am să trăiec mereu
Înşelat de aşteptările mele,
Sau poate crezi că nici măcar eu
Nu mă ridic la ce vor ele.

Poate crezi că e o glumă
Pieptul meu, deşert de vise,
Dar adun dună cu dună
Să bat porţile închise...

Poate crezi ca am s-aştept
Să vrei, într-un final, să creşti,
Poate crezi c-aşa, încet
Stă gândirea-mi la ce eşti.

Poate crezi că azi te iert
Făr' ca tu să-mi fi grşit,
Poate vezi cum iar te cert
Şi-mi crezi cuvântul de granit...

Sau poate nici măcar nu crezi
Că vreau, că pierd şi că mă doare,
În mine tu ai încetat să vezi
Pe singurul acel, însă el fără tine moare.

Tu crezi că totul e o glumă,
O joacă simplă ca între copii,
Şi-ncet sufletul se-opreşte să mai spună
Că te iubeşte...şi că tu ştii...

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu