vineri, 23 decembrie 2011 | By: Andrew

Vreau să fiu singur!


Vreau să fiu singur...
Lăsaţi-mă, vă rog!
Nu duc trăiri în contra timp
Cu ale mele silnice poveri,
Aşa ajuns-am azi olog
De toamne, primăveri şi veri!
Nu ţin copii nebuni
Ce nu-şi au inima în frâie,
Pe ţărmul unei alte lumi
Nemeritată, încurând lălâie!

Vreau să fiu singur...
Lăsaţi-mă un timp
Să mă adun de prin mocirle,
De prin mizerii trecătoare.
Mă oglindesc azi ca un tâmp,
Pradă ruşinii de sine urlătoare;
Mai bine nu vorbeam atât,
Eu, cel care tace-ndestulat,
Căci m-am semnat cu-atâta glas în gât
În al prostiei postulat...

Vreau să fiu singur...
Cine-o să-mi conteste asta,
Când singur m-am născut în lut?
Să nu-mi aud nici sora, fiica sau nevasta,
Căci m-au cusut şi descusut
De mă destram azi ca un porc
Întins festin pentru nebuni.
Singur mă vreau! Să torc
Un fir de eu către străbuni!

Vreau să fiu singur!
Înţelegi suflet de miel?
Cu răii m-am tot socotit,
Le-am explicat din vulpe în mişel,
Că nu-i mai vreau în juru-mi.
Tu înţelegi? Şi tu m-ai sfărâmat
Cu vorba ta aproape-adevărată,
Cu aere de prea curat,
Oricine-ai fi...Samson sau fată...

Lăsaţi-mă vă rog!
Aşa am spus de când cunosc pe sine!
Nu doar o zi, un an, un veac,
Nu doar de azi şi până mâine,
Lâsaţi-mă neîncetat să tac!
Nu mă-ntrebaţi, nu sunt, nu am!
Vă cer cu palme paralele
Să nu-mi mai bateţi iar în geam,
Să nu mă mai chemaţi din stele!
Trimiteţi vorbă neam în neam:
Vreau să fiu singur!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu