duminică, 10 iunie 2012 | By: Andrew

Pe drum


Nu-mi mai pasă!
Am plecat haihui
Chiar dacă nu mă lasă
Nici inima nici părinţii!
Pe cine să opreşti?
Şi "Stai!" cui să-i spui?
Azi am plecat să mă caut!
De m-oi întoarce,
Ori de-oi sta unde ajung,
Nu-mi mai pasă!
Sunt singur şi-mi place,
Nu-s un fricos, nu mă plâng
Dacă rămân rătăcind.
Dacă n-am o desagă
Îmi dau trecătorii,
Nu-i viaţa aşa de pustie!
Nu-i cer nimănui să mă ştie,
Azi sunt aici,
Mâine zâmbind, către alte locuri,
În chei, peste dealuri,
În şes ori în porturi,
voi fi călător profesând iscusit!
În valuri pe plută,
În pustiu, către oaze umbrit să fiu...
Am să mă caut oriunde mă duce,
Un drum ori o cale!
Nu-i nevoie mai mare
Trăind, să te ştii,
Şi dacă nu eşti acolo unde te afli,
Nevoia să pleci
Va grăbi traiul tău călător!
Nu-mi mai pasă!
Eu am plecat haihui să mă găsesc!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu