sâmbătă, 3 august 2013 | By: Andrew

Neauzire

Azi nu m-ai auzit
Şi nu m-ai ascultat,
Azi gândul stingherit,
Rămâne supărat,
Iar vorba spusă-n vânt,
Rămâne un cuvânt
Cu-atât mai ne-nsemnat...
Azi ochii trişti se plâng,
Azi norii nu aşteaptă,
Şi ploile în crâng
Sunt azi, ploi ce deşteaptă.
Tu crezi un propriu gând,
Tu vezi doar o oglindă,
Când stau atâtea-n rând,
Neînţelese, se perindă...
Azi nu m-ai auzit
Şi nu m-ai ascultat,
Căci poate nimicit,
Cum sunt, şi supărat,
Sărac în toate câte crezi,
Bogat în tot ce tu nu vezi,
Azi...poate aş fi spus,
Mai mult decât cuvinte,
Azi rândul de mai sus,
Azi...el te ţine minte.

1 comentarii:

bba01 spunea...

Buna/Salut , numele meu este Alexandru , un mic blogger si observ ca ai un blog/site superb .
As dori daca se poate sa facem schimb de linkuri/bannerre asa ne promovam reciproc si astfel site-urile noastre vor evolua cat mai sus.
Adresa blogului meu : www.buboal-photography.blogspot.ro . Astept un raspuns pe site-ul meu intr-un comentariu la o postare sau pe buboal_photography@yahoo.com. Va rog daca se poate ca va uit , ca sa va trec in lista mea de bloguri . Va multumesc
As dori daca vrei sa imi dai un like la acesta pagina de facebook : www.facebook.com/buboal.photography .
Like te rog la pagina .
Multumesc !!!

Trimiteți un comentariu