marți, 6 septembrie 2016 | By: Andrew

De știut...

Tu n-ai să vezi vreodată
Furtuna dintre noi
Și n-ai să știi aievea
Cum cu genunchii goi,
Am strâns la piept cununa
Ce ți se cuvenea doar ție
Și am oprit și luna
S-o-ntreb de veșnicie.
Tu n-ai să știi cum cerul
Ploua cu raze dulci,
Când eu citeam misterul
Încătușat în stânci,
Și n-ai să știi trecutul
Când trecerea ți-e justă,
Cum m-a uscat tumultul
Din fluturări de fustă.
Tu n-ai să știi ce astăzi
E prea târziu a spune,
Când ochii tăi agale
Iubesc o alta lume,
Și câte adunat-am pe sufletul mâhnit
Doar tu cu mângâierea-ți
De le-ai fi stăpânit,
Dar n-am să știu, blândețe
De ce caut în lume
Și n-am să știu că rece
Ți-e sufletul bătrân,
Copil, ceasul îmi trece,
Iar nu mai sunt stăpân,
Pe inima-mi ce bate
Când orice gând se stinge.
Tu n-ai să știi că singur
Învăț singurătatea,
Și n-ai să știi că mugur
De dor stârpesc în zori,
Al tău rămân chiar dacă partea
Ce-ți aparține de știut
Va piere azi cu timpul,
Cu noi, cu ce-a trecut. 


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu